► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 16
  • OSVČ 24
  • OSVČ 19
  • OSVČ 12
  • OSVČ 18
  • OSVČ 17
  • OSVČ 23
  • OSVČ 2
  • OSVČ 21
  • OSVČ 25
  • OSVČ 7
  • OSVČ 6
  • OSVČ 22
  • OSVČ 13
  • OSVČ 3
  • OSVČ 15
  • OSVČ 20

Dokument zdarma: Nepředpovídejte budoucnost, vytvořte si ji samy

Freelancer-Documents

Máte v plánu začít podnikat? Seznamte se s kroky, které vedou k důležitému rozhodnutí zda a v čem podnikat, proč a jak je dobré některé věci dělat před zahájením podnikání, jakož i v jeho průběhu. Příklady vám pomohou pochopit, jak na to. Zmíněny jsou i etické, sociální a ekologické aspekty podnikání. Užitečné rady zde najdou všichni. A pokud patříte k ženám, které se rozhodly najít si svou vlastní cestu a začít právě s podnikáním, je tato příručka vhodná právě pro vás. Někdy je důležité dodat si odvahu a udělat první krok. (PDF, 56 stran, 3,94 MB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Nepředpovídejte budoucnost, vytvořte si ji samy' (Část 6):

/> otázky „mám na to podnikat v prodeji módního
zboží pro ženy?“
12
13
Príklad SWOT analýzy, zamerené na rozbor otázky „mám na to podnikat v prodeji módního zboží pro ženy?“
To co je dnes
SILNÉ STRÁNKY SLABÉ STRÁNKY
1. Kreativita, originalita, estetické cítení pro vytvorení e-shopu 1. Malé zkušenosti s podnikáním a prodejem pres internet
2. Dobrá reputace - vysoká kvalita zboží a služeb za prijatelnou
cenu
2. Opatrnost a neduvera zákazníku - nové zboží ci služba
v dané oblasti
3. Kvalifikovanost – správná volba pri výberu zboží, dodavatele
– komisní prodej
3. Nedostatecné povedomí o zboží a prodeji pres internet
4. Vlastní skladovací prostory, dostatecný kapitál – úspora casu 4. Závistiví sousedé – skladovací prostory v rodinném dome
5. Pruzkum trhu - poskytnutí zboží a služeb, které v dané oblasti
chybí a budou žádány
5. Porovnání vzorku od výrobcu - strategicky vybrané zboží a
služby – zaujatost pro urcitý výrobek, odlišný vkus od vkusu
zákaznic
6. Unikátní produkt – vlastní know-how, široký a speciální sortiment
6. Šetriví zákazníci – nerozhoduje kvalita nákupu v e-shopu ale
cena
7. Organizacní schopnosti, pružné myšlení 7. Chybí vlastní kamenná prodejna, obchoduje se pouze prostrednictvím
e-shopu
8. Objektivní videní dané oblasti, stálé získávání informací a
novinek k osobnímu i podnikatelskému rozvoji
8. Neduvera zákaznic
PRÍLEŽITOSTI HROZBY
1. Uchycení na trhu – financní nezávislost, vytvorení pracovních
príležitostí
1. Velká konkurence na trhu – zahlcení trhu, podnikatelský
krach - deprese
2. Vysoká poptávka po daném zboží ci službe – rozšírení síte eshopu,
popr. kamenné prodejny
2. Nezájem zákazníku z nedostatku financí a neduvery k danému
e-shopu (nový projekt)
3. Sebevzdelávání – duševní i osobní rozvoj, sebeuplatnení, sebeuspokojení
3. Podnikatelská past – nedostatek informací o trhu a podnikání,
nedostatecná propagace (absence reklamy)
4. Využití vlastních prostor, které mám k dispozici – ušetrení
casu i penez za pronájem cizích prostor
4. Nedostatecné skladovací prostory – narušení chodu domácnosti,
problémy s úrady – stížnosti sousedu
5. Trefa do vkusu vetšiny zákaznic – dychtivost po zboží, rozšírení
rad zákaznic, sortimentu a služeb v e-shopu
5. Závislost na dodavateli – konec distribuce oblíbených produktu
– neuspokojení potreb zákazníka – odchod ke konkurenci
6. Úcetní – pomoc pri zacátku podnikání, upozornení na
zmeny, mohu se soustredit na rozvíjení e-shopu, oblast podnikání
je ošetrena
6. Zadluženost – pri zvolení špatného zboží a nevýhodných
smluv, pri ztráte zákazníku
7. Propojení s maloobchodní sítí k získání nových zákazníku 7. Ekonomická krize – recese svetové i domácí ekonomiky –
ztráta nebo snížení zájmu zákazníku
8. Ekonomický rust – využití dané situace k rozvíjení e-shopu,
cílená reklama - rozšírení rad zákazníku
8. Legislativní zmeny – prísnejší podmínky v podnikání, opomenutí
duležitých zmen
9. Casová tísen – precenení svých sil - kolaps
To co bude
Rozbor a eliminace hrozeb:
Velká konkurence na trhu – zahlcení trhu,
podnikatelský krach – deprese
• Velké konkurenci a zahlcení trhu je možno
se bránit predevším odlišností poskytované
služby. Je tedy potreba sledovat potreby
klientek a soucasne vyhledávat
neotrelé nápady a predkládat je jako
možné oživení oblecení, které má význam
pro každou ženu
• Depresi z krachu se dá bránit tím, že se zapojím
do psychického „otužování“ napríklad
cvicením jógy a podobne. Také je možné mít
od samého pocátku vytvorenu komunikativní
skupinu prátel, kterí budou schopni vytvorit
potrebnou psychickou podporu.
Nezájem zákazníku z nedostatku financí
aneduvery kdanému e-shopu (nový projekt)
• Je potreba predem urcit, pro jaký segment
zákazníku bude moje služba urcena. Segmentu
se musí podrídit jak poskytovaná
služba, tak i požadovaná cena. Cenu je
navíc potreba pružne upravovat podle situace
na trhu a to i u konkurence. Predem
provedu dukladnou rozvahu toho, na
jakou skupinu obyvatelstva budu cílit se
svými produkty.
Podnikatelská past –

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Nepředpovídejte budoucnost, vytvořte si ji samy':  Část 1, Část 2, Část 3, Část 4, Část 5, Část 6, Část 7, Část 8, Část 9, Část 10, Část 11, Část 12, Část 13, Část 14, Část 15, Část 16, Část 17, Část 18, Část 19, Část 20, Část 21, Část 22, Část 23, Část 24, Část 25, Část 26

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.