Interim manager: Byli nalezeni 15 dostupní freelancerů (od 120 do 1500 Kč/h)
Freelanceři v kategorii Interim manager poskytují manažerské služby na předem dohodnutou dobu za účelem dosažení konkrétního cíle. K typickým projektům interim managera patří plánování výroby, inovační management, krizový management, restrukturalizace, snižování nákladů, zlepšování kvality, zvyšování produkce.
Prezentace freelancera je pro Vás jako poptávající osobu zcela zdarma. Je to velmi jednoduché: rozhodnete se pro jednoho freelancera, poté kliknete na "Webová prezentace zdarma" a vyplníte formulář, který se objeví.
Odborná zkušenost: Základní škola, vyučen kuchař číšník. Výčepní zařízení, vedoucí provozovny. Vedení vlastní hospůdky a trafiky. Kuchař, číšník, řidič taxi. Provoz hospůdky U pánvičky. OSVČ od 1990.
Další schopnosti: Excel + Jazyky: angličtina +
Hlavní zaměření: Ekonomické a organizační poradenství restauračním a hotelovým provozům, zavedení HCCAP, personalistika, sestava jídelníčků, nápoj. listků, výběr dodavatelů, obsazenost, práce kuchyně, recepce, obsluhobaného úseku, zavedení jednoduchého systemu předávání směn, kontroling, školení pracovníků nevyučených, kulturních referentů, technologie, reklama, snížení nákladů, odpadové hospodářství, odpis daně, benefity, pojištění, zásobování.
Odborná zkušenost: USP Brno, SHŠ Poprad, SPŠ MV ČSR, testace ekonomiky řízení, HCCAP, testace ČNB, oprávnění pro řídící a vedoucí pracovníky obchodu. 40 let praxe ve vedoucích funkcích všech druhů provozoven a zařízení včetně výroben a výrobních zavodů, včetně strojírenských. OSVČ od 1989.
Další schopnosti: účetnictví, PC Word, Excel, Ait, Internet Jazyky: němčina +, ruština ++, polština ++, slovenština ++
Odborná zkušenost: Vyučen. Všestranné zkušenosti s provozem gastronomie od roku 1990. OSVČ od 2000.
Další schopnosti: Práce na PC, řidičský průkaz sk. B a E.
Hlavní zaměření: Zavedení nové restaurace, kavárny nebo baru. Návrh loga a cenové politiky. Pomoc při rozhodování při výběru vybavení kuchyně, baru, lokálu. Srovnání cenové nabídky u dodavatelů. Zajištění vyškoleného personálu.
Odborná zkušenost: Hotelová škola, barmanské zkoušky. Mnoho let v prvotřídní restauraci na několika pozicích, vedení kavárny, firma na dovoz vína, ředitel hotelu. OSVČ od 1994.
Další schopnosti: Excel ++, Word +++ Jazyky: němčina +++, angličtina +++, ruština++
Odborná zkušenost: Gymnásium Havlíčkův Brod. Hostinská činnost, pořádání kulturních a společenských akcí, diskžokej, koncese na přepravu věcí, zprostředkování obchodu a služeb. Od r. 1999 provozovatel gastronomického zařízení. OSVČ od 1999.
Další schopnosti: PC, internet Jazyky: ruština ++
Hlavní zaměření: Budování a vedení pobočky po provozní stránce, vedení a řízení lidí, ekonomika oddělení, praxe v oblastech HR, BOZP, PO. Školicí a konzultační činnost. Překladatelská činnost (AJ, RJ).
Odborná zkušenost: VUT, elektrofakulta, telekomunikace. Vedoucí expedice (Bufab Czech), Czech Linguistic Services Group Manager (Moravia IT), WH Supervisor (Andrew Telecommunications), Operation Manager (TNT EWW), od r. 1995 zprostředkování a realizace instalací velkoplošných reklamních plakátů a plachet. OSVČ.
Další schopnosti: Uživatelská znalost MS Office, Outlook, Lotus Notes, aplikace pro Internet/Intranet, AutoCAD, SAP. Jazyky: angličtina ++, němčina +, ruština +
Odborná zkušenost: Vyučen. 20 let vedení 3 gastronomických provozoven - bar, restaurace, motorest. OSVČ od 2000.
Jiné: Můj zákazník můj pán
Odborná zkušenost: PDF MU Brno. 12 let praxe na pozici manažera a ředitele společnosti. 7 let ředitel společnosti Eurofit Trading, a.s. OSVČ od 1998.
Jazyky: Němčina +++
Hlavní zaměření: Zprostředkování obchodu a služeb, vedení provozovny, vedení týmu (správa majetku, stavebnictví, obchod).
Odborná zkušenost: SŠ stavební, obor truhlář, maloobchodní akademie. Bohaté zkušenosti z operativy (budování a vedení pobočky po provozní stránce), vedení a řízení lidí. 23 let vedení provozoven obchod s potravinami. Stolařská dílna. OSVČ od 1991.
Další schopnosti: MS Office ++ , skladové hospodářství, daňová evidence, zastupování firem při jednání s úřady Jazyky: slovenština ++, ruština ++
Odborná zkušenost: Středoškolské vzdělání s maturitou. Vedení teamu webového oddělení, řízení projektů, konzultace. OSVČ od 2009.
Jazyky: angličtina +++, němčina +
Hlavní zaměření: Konzultant a chemik prádelen a čistíren. Odpovědný zástupce pro vázanou živnost praní a čištění textilu. Odborný konzultant procesů praní prádla a čištění textilu i kůží. Výuční list "Provozní chemik s odborným zaměřením pro prádelny a čistírny".
Odborná zkušenost: Od roku 1985 Druchema&Osvobozená domácnost, Golden Clean (chemik, vedoucí, ředitel), Hilton Prague Atrium (vedoucí, odp. zást. živnosti), Four Seasons (Laundry & Dry cleaning Manager, odpovědný zást.), Hotel Kings Court (vedoucí, konzultant). Nabízím školení personálu: tvorba ceníků, základní opravy a údržba strojů, stanovení technologických postupů, rozdělování práce, jednání se zákazníkem, vedení provozní a zákonem dané evidence, čištění a barvení kůží, odstraňování skvrn, žehlení.
Další schopnosti: Kancelářské programy na úrovni školitele. Práce grafika (DTP, Corel). Tvorba webových stránek. Správa malé-jednoduché počítačové sítě. Jiné: Fakturace jednou měsíčně na základě každý týden odsouhlasené a potvrzené evidence odvedené práce. Doprava podle hodin jízdy z Roztok nebo dle dohody (nejen podle km). Hodinová sazba za práci bez výjezdu, tedy v mé kanceláři, je 200,-Kč.
Hlavní zaměření: Quality Management, QMS, IATF 16 949, VDA 6.3, Implementation of QMS to practice, FMEA, Control Plans, PPAP, APQP.
Odborná zkušenost: Stredná priemyselná škola stavebná Žilina. 2019 Interim Quality Manager - SKD Bojkovice s.r.o. 2018 Interim Quality Manager - CIE Automotive. 2016 - 2018 Quality Manager - STERIS AST CZ s.r.o. and STERIS AST SK s.r.o. 2014 - 2016 Local department manager for Quality Control - Donghee Slovakia s.r.o. 2012 - 2013 Process Engineer - Johnson Controls Interiors, s.r.o. Freelancer od r. 2018.
Další schopnosti: Microsoft Office Expert, MatLab Intermediate, Microsoft Windows Expert, Adobe Acrobat Expert, Microsoft Visio Expert, AutoCAD Expert, MiniTab Intermediate, PhotoShop Intermediate, SAP Intermediate, 3ds Max Intermediate Jazyky: čeština +++, angličtina ++
Hlavní zaměření: Jsem ad-interim manažer (CTO, Programme, Product, Project m.) pro malé a společnosti do 60 zaměstnanců s obratem do 600 mil. Kč. v IT a telekomunikaci. Mám hluboké znalosti v oblasti telekomunikací, elektroniky a výpočetní techniky (IT). Mám praktickou zkušenost v oborech jako telekomunikace, elektronika, výpočetní technika, v programování v různých jazycích a operačních systémech.
Odborná zkušenost: Vysoká škola elektrotechnická Záhřeb, telekomunikace a informatika. Projektové/programové řízení, Manažerské zkušeností v řízení velkých týmů, Řízení vývojových týmů. Vedoucí v systémové integraci, produktový a technický konzultant. Výborná znalost telekomunikací, elektroniky a IT. OSVČ od 1997.
Další schopnosti: Winner of GalileoMaster price for 2005 Jazyky: angličtina +++
Hlavní zaměření: Projektový a procesní management. Inovace, organizace vnitřních procesů, optimizace - rychlost/kvalita procesu, optimizace nákladů CAPEX/OPEX.
Odborná zkušenost: Informační technologie. Korporátní business. 12 let projektový management. 4 roky top management (CIO). Small business. 4 roky různé IT projekty. Freelancer od r. 2018.
Další schopnosti: ERP++, CRM++, MS Project+++, Visio+++, Ostatní: Web development++ (PHP, CSS, částečné databáze), grafický development (Illustrator)++. Naprostá flexibilita používání různých SW. Jazyky: angličtina +++, ruština +++, čeština
Odborná zkušenost: Ekonomické studium. 19 let ředitel FMCG společnosti, 4 roky konzultant a prozatimní manažer. OSVČ od 2006.
Další schopnosti: angličtina +++, němčina +++, italština ++, čeština +