► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 18
  • OSVČ 22
  • OSVČ 7
  • OSVČ 3
  • OSVČ 19
  • OSVČ 15
  • OSVČ 21
  • OSVČ 17
  • OSVČ 24
  • OSVČ 23
  • OSVČ 16
  • OSVČ 25
  • OSVČ 12
  • OSVČ 2
  • OSVČ 20
  • OSVČ 13
  • OSVČ 6

Dokument zdarma: Desatero poctivého podnikatele

Freelancer-Documents

Podnikat se dá různými způsoby, ale poctivost se nakonec vždycky vyplácí, i když cesta k úspěchu bývá delší. Jak se poučit z chyb, jaká reklama zafunguje, proč je důležitá komunikace se zákazníky… Dušan Souček vám ve svém dokumentu odpoví na mnoho otázek, které se týkají cesty k úspěšnému podnikání. (PDF, 22 stran, 2,3 MB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele' (Část 5):

delat, kdyby nerozumel jednotlivým cinnostem ve svém podnikání.
Odborníci jsou k nicemu, pokud nevíte jak je využívat
Mít všeobecný prehled a umet se podívat na svuj byznys z nadhledu, je um hodný opravdových vudcu. Na vrchol Vás nedovede nic jiného než nepretržitá snaha o zlepšování. Tešte se, až prijde okamžik, kdy už na vše nebudete stacit. Na zacátku to ale nebude. Na zacátku jste na vše sami.
Mel jsem velké vize, ale nikdo me nechápal.
Vaše vize musíte zacít plnit predevším Vy. Inspirujte své kolegy v každé oblasti. Nespoléhejte se, že Vás k cíli donesou odborníci, které si najmete. Jim jde o jiné vize – o ty jejich.
Naucte se využívat odborníku a predávat práci. Poctivý podnikatel není všeumel, nebo pan dokonalý. Dobre ví, jak klícové je obsazovat každý post ve firme kvalitním odborníkem. Každému postu ale rozumí - ví co obnáší – jenom tak dokáže najít ty vhodné lidi.
Budováním podnikání je jako vzdelávání. Na zacátku je základní vzdelání, pak strední a na konci jsou opravdoví odborníci. Není možné zacít jinak, než základy.
6. zásada v 25 slovech
Podnikatel zná velmi dobre každou oblast svého remesla. Ví, co obnáší a jakých odborníku je na ni potreba. Je tak silný, jako jeho nejslabší oblast.
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
13 www.dusansoucek.cz
zásada 7.
SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK
Kdo platí Vaše mzdy? Není podnikání bez zákazníku. Zákazník je zdrojem veškerého našeho konání. Jemu prizpusobujeme ceny, design, strategii podnikání, vše co deláme, musíme delat pro dobro a zisk našich zákazníku.
Neznamená to, že bychom se meli stát pasivním vykonavatelem zákazníkova prání. Šikovný podnikatel dokáže splnit všechna jeho prání – dokonce i ta nevyrcená. Vše v rámci svého podnikání a své obchodní strategie. Dejte zákazníkum odpovedi, dríve než se zeptají.
„U nás si zákazník muže vybrat jakoukoli cernou barvu auta.“
Sir Henry Ford
Každý rozumný podnikatel dobre ví, že zákazník má vždycky pravdu. Není možné mu odporovat nebo se pokoušet zákazníka jakkoli prevychovat. Své zákazníky ale mužete a dokonce musíte informovat a vzdelávat. Jenom tak je možné docílit vzájemného souznení a uzavrení úspešného obchodu. Nepremlouvejte, neargumentujte – VZDELÁVEJTE!
Nemám cas, nedodali, nezaplatili, neprišel, rozbilo se
Zákazník nebude platit na Vaší „slabost“ Nedokonalý systém, nespolehlivost, neschopnost. Zákazníka zajímá jenom, kdy dostane zboží/službu (nejlépe vcera), kolik to bude stát (co nejméne) a co z toho bude mít (co nejvíce). Pokud zákazník akceptuje Vaše „výmluvy“ tak to není dobrý zákazník, ale „spolupachatel“.
Ptejte se Vašich zákazníku na spokojenost. Zpetná vazba od tech co platí vaše mzdy, musí být pro Vás zákon. Nebudou-li spokojeni, odmenu si nezasloužíte. Máte šanci zjistit, kde udelat nápravu. Nebojte se zeptat.
Tato kapitola je víc, než všechny ostatní inspirována životním dílem Tomáše Bati. Jeho nejslavnejší heslo „Náš zákazník – náš pán“ pretrvá na veky. Všichni to dobre chápeme, ale je víc než duležité si to stále casteji pripomínat.
7. zásada v 24 slovech
Náš zákazník – náš pán. Náš zákazník – náš pán. Náš zákazník – náš pán. Náš zákazník – náš pán. Náš zákazník – náš pán. Náš zákazník – náš pán.
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
14 www.dusansoucek.cz
zásada 8.
KOMUNIKACE
Nelze nekomunikovat. Není možné nabízet, obchodovat, vydelávat aniž byste nekomunikovali. Bez slova není cinu. Komunikací mužete hodne získat, ale i hodne ztratit. Komunikace odlišuje dobré podnikatele od tech nejlepších.
Komunikace je umení zarídit, aby si lidé práli udelat, to co vy chcete, aby udelali. Motivovat lidi musíte. Musíte protože, máte dobrou službu. Nepresvedcíte-li zákazníky, vhodnou komunikací k nákupu Vašich služeb, uškodíte predevším jim.
Neprodávejte – pomáhejte – zajímejte se o své zákazníky
Cím více se na pilu tlací tím méne reže. Komunikací byste nemeli na každém rohu kricet: KUPTE, KUPTE… komunikací pomáhejte, rešte problémy Vašich zákazníku, vyrešte jejich námitky, ješte než vzniknou. Nepresvedcujte, ani neprodávejte – pouze mluvte a mluvte o problémech vašich zákazníku. Zákazníky nezajímá, jakou skvelou službu máte, zajímá je, co z toho budou mít.
Firma, která nekomunikuje = mrtvá firma
Mluvte, pište, volejte, e-mailujte, esemeskujte, skypujte, hangoutujte, chatujte, facebookujte, tocte videa – delejte cokoli, kde Vás lidé

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele':  Část 1, Část 2, Část 3, Část 4, Část 5, Část 6, Část 7, Část 8

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.