► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 25
  • OSVČ 22
  • OSVČ 6
  • OSVČ 7
  • OSVČ 15
  • OSVČ 3
  • OSVČ 17
  • OSVČ 13
  • OSVČ 16
  • OSVČ 24
  • OSVČ 19
  • OSVČ 12
  • OSVČ 18
  • OSVČ 21
  • OSVČ 23
  • OSVČ 2
  • OSVČ 20

Dokument zdarma: Desatero poctivého podnikatele

Freelancer-Documents

Podnikat se dá různými způsoby, ale poctivost se nakonec vždycky vyplácí, i když cesta k úspěchu bývá delší. Jak se poučit z chyb, jaká reklama zafunguje, proč je důležitá komunikace se zákazníky… Dušan Souček vám ve svém dokumentu odpoví na mnoho otázek, které se týkají cesty k úspěšnému podnikání. (PDF, 22 stran, 2,3 MB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele' (Část 4):

trhu nebo jste nejlevnejší. Když o Vás nikdo neví, nemužete nic prodat! Každý úspešný podnikatel si dobre uvedomuje, že reklama hraje v podnikání duležitou roli.
„Kdybych mel posledních 5 dolaru, tak 3 dám do reklamy“
Sir Henry Ford
Delat reklamu a marketing znamená dávat o své službe vedet. Jít s kuží na trh. Poctivý podnikatel dobre ví, že je klícové, aby za reklamou byla kvalitní nabídka a služba. Jednoduše nejde urvat zisk pouze pomocí velkolepé reklamy a prumerné nabídky.
Není možné prodávat bez toho, aby o Vás lidé vedeli. A tak delejte reklamu od samotného zacátku podnikání. I když máte ješte polovicní službu. Delejte reklamu tomu, co máte i tomu co teprve budete mít (znáte slogan – „již brzy“).
Cekat na okamžik, kdy bude služba dokonalá je nesmysl. Takový okamžik totiž nemusí a vetšinou neprijde nikdy. Musíte ale splnit co slíbíte! Reklamou od samého zacátku také mužete získávat cenou zpetnou vazbu. A není vylouceno, že mužete zjistit, že o Vaši službu není poptávka. Je lepší to zjistit co nejdríve.
Delejte reklamu uprímne, chytre, levne a ORIGINÁLNE
Udelat nejakou reklamu umí každý. Recept na úspech je ale v odlišnosti. Pokud chcete, abyste byli opravdu videt – musíte se odlišit. Reklama bude úspešná, pouze pokud bude jiná. Úspech není v množství penez, ale v kreativite. Vymyslete to! Nedelejte nicneríkající bulvární titulky. Budte v reklamních sdeleních uprímní a reknete zájemcum, co doopravdy dostanou.
Není nic horšího než klamání zákazníka. Je to ponižování jeho dustojnosti, oblbování a také se to nesmí. Vy z toho nic nemáte – pouze náramnou ostudu. Nabízejte, co mužete dorucit.
4. zásada v 19 slovech
Odlište se! Neslibujte, co nemužete splnit, ale prekvapujte. Delejte reklamu od zacátku podnikání a mejte oporu v dobré službe!
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
11 www.dusansoucek.cz
zásada 5.
VYTVÁRENÍ HODNOTY A PRÍLEŽITOSTÍ
Drobný živnostník není podnikatel, když pouze vykonává svoji živnost. Ale i on se muže stát úspešným podnikatelem, pokud zacne své remeslo inovovat a zapojovat nových postupu a vytváret tak novou pridanou hodnotu.
Podnikatel není ani obchodník, nebot nevytvárí pridanou hodnotu, ale pouze prodává produkty ostatních. Ale i on se muže stát poctivým podnikatelem, pokud vytvorí pridanou hodnotu pro své zákazníky.
Povinností každého podnikatele je vytvárení nových hodnot - nových produktu, služeb technologií, postupu, inovací s kterými pak vstupuje na trh a pere se o úspech. Realizuje nové nápady a prináší lidem novou pridanou hodnotu.
Jaký prínos (hodnotu) prinášíte lidem, když deláte to co ostatní?
„Když platíte dan z pridané hodnoty, tak tu pridanou hodnotu musíte vyprodukovat“
Zdenek Pohlraich
Hodnotu vytvoríte prací a za to dostanete zaplaceno
Nic si nezasloužíte – pouze práci, díky které vytvoríte hodnotu pro lidi a príležitost pro další práci. Podnikatel se žene za „vítezství“ tím, že vytvárí hodnoty. Neceká na príležitosti, ale zacne s tím co má.
Príležitost neceká na nikoho, kdo pouze napodobuje ostatní. Kdo nezapojí do podnikání neco ze sebe, není hoden úspechu a nemuže si ríkat podnikatel. Držte se zdravého selského rozumu, ale nekopírujte ostatní.
Bylo by bláznovství myslet si, že Vás ceká úspech, pokud pouze nekoho okopírujete!
Hodnota nemusí být nutne nové, prevratné technologické rešení. Muže to být osobní prístup, nabídnutí služeb novým zpusobem nebo novým zákazníkum. Nebo muj oblíbený – originální marketing. Cokoli co Vás odliší z davu je na míste.
5. zásada v 24 slovech
Vložte do podnikání neco ze sebe. Vlastní hodnotu, díky které Vás budou lidé hledat. Hodnotu vytvoríte vlastní prací a tak objevíte i nové príležitosti.
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
12 www.dusansoucek.cz
zásada 6.
VŠESTRANNÝ PODNIKATEL
Žádný mistr svého remesla se nikdy nenarodil. Každý zacínal jako ucedník a vše se musel nejprve naucit. Každý podnikatel, se musí stát opravdovým mistrem svého remesla a mistrem podnikání. Dokázat zastat jakýkoli post ve svém podniku.
Rozumí principum výroby nebo poskytování služby, je zbehlý v obchodu, marketingu, úcetnictví, v komunikaci, na internetu, je to vizionár a lídr – opravdový šéf. Žádná oblast mu není zcela cizí. Má prehled a dokáže se orientovat.
Jeho prací je zdokonalovat, vylepšovat, experimentovat, delat vše aby stále snižoval náklady a zvyšoval zisk = prinášel vetší hodnotu zákazníkum. Jen težko by to mohl

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele':  Část 1, Část 2, Část 3, Část 4, Část 5, Část 6, Část 7, Část 8

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.