► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 6
  • OSVČ 23
  • OSVČ 22
  • OSVČ 2
  • OSVČ 19
  • OSVČ 16
  • OSVČ 3
  • OSVČ 7
  • OSVČ 21
  • OSVČ 12
  • OSVČ 15
  • OSVČ 25
  • OSVČ 13
  • OSVČ 24
  • OSVČ 17
  • OSVČ 20
  • OSVČ 18

Dokument zdarma: Desatero poctivého podnikatele

Freelancer-Documents

Podnikat se dá různými způsoby, ale poctivost se nakonec vždycky vyplácí, i když cesta k úspěchu bývá delší. Jak se poučit z chyb, jaká reklama zafunguje, proč je důležitá komunikace se zákazníky… Dušan Souček vám ve svém dokumentu odpoví na mnoho otázek, které se týkají cesty k úspěšnému podnikání. (PDF, 22 stran, 2,3 MB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele' (Část 3):

/> Nemusíte být odborník, ale musíte se jím stát. Budte specialisté v oboru, kterému se venujete. A stante se i odborníky na podnikání. Studujte ty nejlepší.
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
8 www.dusansoucek.cz
zásada 2.
VZDELÁVÁNÍ
Jestli nevíte s cím podnikání zacít, tak zacnete vzdeláváním. Je to základ každého úspechu. Ctete knížky, chodte na semináre, workshopy, zvete lidi na kávu, poslouchejte prednášky. Ucte se každý den.
Ucte se od podnikatelu z vašeho oboru i z jiných oboru. Když ctete knížku, hledejte informace i mezi rádky. Všimnete si jak je knížka napsaná a jak jste se o ní dozvedeli (to je marketing). Když nekoho posloucháte, tak poslouchejte, co ríká, ale i jak to ríká. Prostudujte každou informaci skrz na skrz. Mejte oci otevrené!
Inspirujte se ve svete
Kdo sedí doma za pecí a není schopen vyrazit do neznáma, nemuže vybudovat žádné velké podnikání. Vzdelávat se, jít dopredu, neustále objevovat nové možnosti, jak svoji službu zdokonalit nebo nabídnout vetšímu poctu lidí je povinností každého poctivého podnikatele.
Milujte chyby své i ostatních, ale neopakujte je!
Vzdelávání není jen úcast na seminárích a cetba knih. Velmi zábavné je sebepoznávání vlastní cesty byznysem. Tvrdím, že je lepší vyrazit na cestu nepripravený a vše se naucit cestou. Delejte chyby a ucte se z nich. Ucte se z vlastních chyb a ucte se i z chyb ostatních. Chyby jsou nejlépe placené ucitelky života. Važte si jich. Zapisujte si je, analyzujte a najdete možnosti, jak se z nich poucit.
Nejvetší chyba je ta, co se nikdy nenastala. Experimentujte, zkoušejte nové a nové veci. Neustále, každý den musíte zkusit neco nového! Opakování je matka moudrosti, ale opakování stále stejných vecí s ocekáváním jiných výsledku je definice šílenství.
2. Zásada v 28 slovech
Poctivý podnikatel ví, že vzdelávání je základ úspechu. Investuje do neho cas i peníze. Nebojí se ani tech nevetších chyb. Bere si z nich ponaucení a neopakuje je.
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
9 www.dusansoucek.cz
zásada 3.
NEJLEPŠÍ CENA
Degenerace tvorby ceny je nekonecná. Jsme svedky neuveritelných cenových komedií. Je jen otázka casu, kdy nekdo zacne nabízet slevu 150 %. Výrobek, který stojí 560, je nekterými chytrolíny nabízen za 550, s nadejí, že bude pro zákazníky atraktivnejší. Jsme svedky minimálních marží a tlacení na nejnižší cenu. Je to celé hrozný nesmysl. Vychovali jsme si zákazníky, které nezajímá pomer cena x výkon, ale ženou se bezhlave za nejnižší cenou.
Ve sleve není žádná hodnota – je to výsmech.
Nepodarilo se nám prodat draho, tak udeláme slevu, a lidé to budou kupovat. Je to levný trik – vetšinou umele vyvolaný. Sleva patrí pouze tam, kde má své opodstatnení (sezonní výprodeje, prodej starého zboží, apod.) Všude jinde je to pouhý marketingový trik.
Všechny náklady na výrobu + náklady na prodej + zisk spolecnosti = cena.
Vytvorit cenu je jednoduché – je to matematika. Prodávejte za takové ceny, které Vám prinesou zisk, který mužete vrátit spolecnosti. Zisk vám umožní dále pracovat a vytváret nové príležitosti. Je Vaší povinností vytváret zisk. Nebojte se ríct si o peníze – váhání je znak slabosti, který ríká: „nejsem si jist svým prínosem (hodnotou pro zákazníky)“.
Nepodbízejte se ani neprestrelujte. Prodávejte za takové ceny, které zákazníka nadchnou. Rozhodující není výše, ale pomer cena x výkon. Mejte takové zboží a ceny, aby zákazník za své peníze získal mnohem více, než ocekával.
Zdražování je jednoduché - úspešní ceny snižují - STÁLE
Vaší povinností je neustále zlevnovat, i když stoupají náklady. Snažit se mít stále kvalitnejší službu a být stále dostupnejší pro více lidí. To je práce opravdového podnikatele.
Prodavac prodává a zdražuje. Podnikatel ale není prodavac. Jeho prací je nabízet pomoc co nejvíce lidem. Má povinnost budovat takové systémy, které dokáží vyrábet/poskytovat službu levne a kvalitne. Jen díky tomu se jeho služby stanou dostupnejší a on získá „odmenu“. Hledání takových rešení je podnikateluv každodenní chléb.
3. Zásada v 24 slovech
Stanovte reálnou cenu, nenadsazujte ani nepodsazujte. Budte si jistí a pracujte na neustálém zlepšování služby a zlevnování ceny. Rozhodující je pomer cena x výkon.
%
10 ZÁSAD POCTIVÉHO A ÚSPEŠNÉHO PODNIKATELE
10 www.dusansoucek.cz
zásada 4.
MARKETING A REKLAMA
Mít dobrou službu nebo zboží a atraktivní ceny ješte nestací. Dokonce ani tehdy, když jste jediní na

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Desatero poctivého podnikatele':  Část 1, Část 2, Část 3, Část 4, Část 5, Část 6, Část 7, Část 8

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.