Administrativní pracovník: Byli nalezeni 12 dostupní freelancerů (od 70 do 240 Kč/h)
Freelanceři v kategorii Administrativní pracovník vykonávají veškeré kancelářské práce, jako je korespondence, zpracování dat, evidence, organizace, plánování schůzek či pracovních cest apod.
Prezentace freelancera je pro Vás jako poptávající osobu zcela zdarma. Je to velmi jednoduché: rozhodnete se pro jednoho freelancera, poté kliknete na "Webová prezentace zdarma" a vyplníte formulář, který se objeví.
Hlavní zaměření: Administrativní práce mimo účetnictví - přepisování, opisování a korektury textů, vyřizování korespondence, organizace firemní administrativy apod.
Odborná zkušenost: Vyšší odborná škola - obchodní akademie. Administrativa v rodinné firmě, během brigády v Dánsku korespondence a osobní styk s úřady apod. Lektorka jazyků. OSVČ od r. 1996.
Odborná zkušenost: Vyšší odborná škola - obchodní akademie. Administrativa v rodinné firmě, během brigády v Dánsku korespondence a osobní styk s úřady apod. Lektorka jazyků. OSVČ od r. 1996.
Další schopnosti: Řidičský průkaz, MS Office, Word, e-mailová komunikace apod. Jazyky: angličtina ++, němčina ++
Hlavní zaměření: Jazykové, stylistické a typografické korektury, copywriting, virtuální asistence a voiceover speaking.
Odborná zkušenost: 7 let praxe ve firmách i na projektech soukromých osob.
Odborná zkušenost: 7 let praxe ve firmách i na projektech soukromých osob.
Další schopnosti: MS Office, WordPress, Asana, Slack Jazyky: angličtina +++, němčina +
Hlavní zaměření: Provádím administrativní práce, psaní, přepisování, vypisování, kontrola, třídění spisů, telemarketing, telefonní služby, oslovování klientů. Provádím stavební rozpočty dle rozpočtového programu.
Odborná zkušenost: Vysokoškolské vzdělání. 15 let praxe v oboru administrativy, asistence, managementu, telemarketingu. OSVČ od r. 1996.
Odborná zkušenost: Vysokoškolské vzdělání. 15 let praxe v oboru administrativy, asistence, managementu, telemarketingu. OSVČ od r. 1996.
Hlavní zaměření: Obchodní a zprostředkovatelská činnost, sjednávání schůzek, práce po internetu, telefonická komunikace.
Odborná zkušenost: SEŠ Žatec - technika administrativy a kancelářské práce. Zkušenosti v oblasti nákupu, prodeje a finančnictví. OSVČ od r. 2008.
Odborná zkušenost: SEŠ Žatec - technika administrativy a kancelářské práce. Zkušenosti v oblasti nákupu, prodeje a finančnictví. OSVČ od r. 2008.
Jazyky: němčina ++, turečtina ++, ruština ++
Hlavní zaměření: Jakákoliv administrativní práce mimo účetnictví (např. zadávání dat do PC, vyřizování korespondence, zakládání a archivace listin, telefonování atd.)
Odborná zkušenost: UJEP - ekonomie a management (bakalářské studium). Státní správa, výrobní společnosti, výzkumná společnost. OSVČ od r. 2012.
Odborná zkušenost: UJEP - ekonomie a management (bakalářské studium). Státní správa, výrobní společnosti, výzkumná společnost. OSVČ od r. 2012.
Jazyky: ruština ++, němčina ++, angličtina +
Hlavní zaměření: Vedení daňové evidence pro malé živnostníky (OSVČ), vedení jednoduchého účetnictví dle zákona č. 221/2015 Sb. (spolky, neziskové organizace), zpracování Vaší administrativy: přepis textů (také rukou psaných) a nahrávek, úprava textů (gramatika, formátování apod.), tvorba šablon (hlavičkový papír apod.), zpracování dat do tabulek a grafů, skenování dokumentů do elektronické podoby, grafický návrh letáčků a plakátků, vyhledávání informací na internetu. Možnost poskytnutí dalších, zde neuvedených administrativních služeb dle domluvy.
Odborná zkušenost: Několikaleté zkušenosti s vedením daňové evidence pro OSVČ. Jednoduché účetnictví pro spolky, neziskové organizace. Praxe ve skladovém hospodářství. V současnosti asistentka jednatele společnosti - obor energetika. Freelancer od r. 2013.
Odborná zkušenost: Několikaleté zkušenosti s vedením daňové evidence pro OSVČ. Jednoduché účetnictví pro spolky, neziskové organizace. Praxe ve skladovém hospodářství. V současnosti asistentka jednatele společnosti - obor energetika. Freelancer od r. 2013.
Další schopnosti: Účetní software Pohoda. Textový editor, tabulkový editor, grafické programy, internet - zkušený uživatel. Jazyky: angličtina +
Hlavní zaměření: Administrativní služby a služby online marketingu, tvorba jednoduchých webových prezentací, služby virtuální osobní asistentky.
Odborná zkušenost: Ukončené středoškolské vzdělání. 20 let praxe v administrativě, z toho 5 let jako asistentka ředitele. Freelancer od r. 2015.
Odborná zkušenost: Ukončené středoškolské vzdělání. 20 let praxe v administrativě, z toho 5 let jako asistentka ředitele. Freelancer od r. 2015.
Další schopnosti: Registrace domény, tvorba jednoduchých webových stránek, zřízení emailu na vlastní doméně. Jazyky: angličtina +
Hlavní zaměření: Evidence, statistiky, analýzy, reporty, výpočty kalkulací, archivace, zpracování dat, výpočty obchodních marží, ceníky apod.
Odborná zkušenost: Gymnázium. 10 let praxe v oblasti výpočtů kalkulací, ekonomiky a výroby, zadávání a zpracování zákazek i nárazových plánů (odvětví nábytek), kontrola učetnictví, aktivní účast ve vedení firmy s 20 a více zaměstnanci. OSVČ od r. 2007.
Odborná zkušenost: Gymnázium. 10 let praxe v oblasti výpočtů kalkulací, ekonomiky a výroby, zadávání a zpracování zákazek i nárazových plánů (odvětví nábytek), kontrola učetnictví, aktivní účast ve vedení firmy s 20 a více zaměstnanci. OSVČ od r. 2007.
Jazyky: slovenština +++, čeština +++, polština ++, maďarština +++, němčina +, angličtina +, ruština +
Hlavní zaměření: Veškeré administrativní práce včetně fakturace, zpracování DPH, účetnictví a mezd.
Odborná zkušenost: Průmyslová škola strojní s maturitou, VŠ ekonomického směru bez titulu. 15ti leté zkušenosti v oboru účetnictví a veškeré administrativě. Fakturace, DPH, mzdy, řízení kolektivu. OSVČ od r. 1994.
Odborná zkušenost: Průmyslová škola strojní s maturitou, VŠ ekonomického směru bez titulu. 15ti leté zkušenosti v oboru účetnictví a veškeré administrativě. Fakturace, DPH, mzdy, řízení kolektivu. OSVČ od r. 1994.
Další schopnosti: Znalost práce na PC Jazyky: ruština +
Hlavní zaměření: Veškerá administrativní činnost - formátování dokumentů, rešerše, výroba a správa databází, práce s tabulkami, překlady z ruského a anglického jazyka atd.
Odborná zkušenost: Středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Dlouholetý administrativní pracovník a projekt manažer v reklamní agentuře, filmové produkci, 5 let asistent právníka v advokátní kanceláři. V současné době administrativní podpora v IT společnosti. Freelancer od r. 2016.
Odborná zkušenost: Středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Dlouholetý administrativní pracovník a projekt manažer v reklamní agentuře, filmové produkci, 5 let asistent právníka v advokátní kanceláři. V současné době administrativní podpora v IT společnosti. Freelancer od r. 2016.
Další schopnosti: MS Word ++, Excel +++, Photoshop +, Outlook +++, PowerPoint +++, Internet +++, Origam.online +++ Jazyky: angličtina +++, ruština +
Hlavní zaměření: Pro malou nebo středně velkou firmu administrativní zázemí zejména v oblasti mzdového účetnictví a pracovně právního poradenství v české legislativě. Personální poradenství. Možno i pro francouzskou firmu. Překlady z/do francouzštiny.
Odborná zkušenost: Gymnázium a Vyšší odborná škola sociálně právní. Personalistka, personální manager, mzdová účetní, překladatelka, zkušenosti jako obchodní zástupce. Francouzský institut (Delf 2. stupeň). Zkušenost z americké nádnárodní firmy. OSVČ od r. 2008.
Odborná zkušenost: Gymnázium a Vyšší odborná škola sociálně právní. Personalistka, personální manager, mzdová účetní, překladatelka, zkušenosti jako obchodní zástupce. Francouzský institut (Delf 2. stupeň). Zkušenost z americké nádnárodní firmy. OSVČ od r. 2008.
Jazyky: francouzština +++, angličtina +++
Hlavní zaměření: Administrativní práce, finanční poradenství a činnosti s ním související, zprostředkování, propagace a prodej hmotných i nehmotných produktů, komunikace s klienty, telefonní a písemná komunikace apod.
Odborná zkušenost: Střední odborné vzdělání bez maturity. Prodej hmotných i nehmotných produktů (elektrospotřebiče, produkty pojišťoven), jednání a komunikace s klienty. OSVČ od r. 2011.
Odborná zkušenost: Střední odborné vzdělání bez maturity. Prodej hmotných i nehmotných produktů (elektrospotřebiče, produkty pojišťoven), jednání a komunikace s klienty. OSVČ od r. 2011.
Další schopnosti: MS Word, MS Excel, SAP Jazyky: němčina +