► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 17
  • OSVČ 24
  • OSVČ 21
  • OSVČ 19
  • OSVČ 18
  • OSVČ 20
  • OSVČ 15
  • OSVČ 6
  • OSVČ 13
  • OSVČ 23
  • OSVČ 3
  • OSVČ 7
  • OSVČ 12
  • OSVČ 16
  • OSVČ 2
  • OSVČ 25
  • OSVČ 22

Dokument zdarma: Jak zaujmout potencionálního zákazníka

Freelancer-Documents

Jednou z velmi důležitých dovedností networkingu je umět zaujmout. Naučte se během velice krátkého, třeba i několikavteřinového setkání ve výtahu prezentovat, co děláte a proč by s vámi měl někdo spolupracovat. Přidejte ještě výzvu doporučení nebo kontakty, které právě hledáte. Klíčem k úspěchu je i váš správný přístup k potenciálním zákazníkům. Několik tipů, jak nejlépe zaujmout a jak změnit svůj přístup, najdete v dokumentu zpracovaném Kamilou Zárychtovou, zakladatelkou Business for Breakfast ČR. (3 strany, 143 kB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Jak zaujmout potencionálního zákazníka' (Část 1):

Jak nejlépe zaujmout

Jednou z velmi duležitých dovedností networkingu je umet zaujmout. Jedná
se o vaši výtahovou rec, která je jasná, strucná, výstižná a zaujme druhou
stranu natolik, že bude mít zájem dozvedet se víc.
Výtahová rec je zámerne takto nazvána (z anglického Elevator Pitch) a má být pro
každého výzvou: Jak byste prezentovali váš byznys nebo produkt tak, aby vzbudil
zájem o více informací nebo prodej nekomu, koho jste práve potkali ve výtahu a
máte pouze tolik casu, kolik zabere cesta výtahem z nejvyššího patra do prízemí?
Velmi laicky receno – Výtahová rec je cca 30-ti sekundová prezentace toho, co
deláte a proc by s vámi mel nekdo spolupracovat.

Výtahová rec vs Zaseknutí v 60-ti sekundách

V našich podnikatelských klubech BforB jsme udelali k výtahové reci velmi
užitecnou nástavbu, která se léty ukázala jako velmi úcinná. Cílem je aktivne
vyhledávat a informovat lidi, které máte kolem sebe o tom, koho práve hledáte.
Chcete získat ten správný kontakt, rozšírit svuj byznys do nového mesta? Zacnete
o tom mluvit. A tak vzniklo Zaseknutí v 60-ti sekundách. Ke své 30-ti sekundové
výtahové reci pridáte výzvu doporucení nebo kontakty, které práve hledáte.
Zde je ale nejduležitejší být co nejvíce konkrétní. Pokud vám nekdo rekne „hledám
nové zákazníky”, asi težko se vám z vašich kontaktu nekdo vybaví. Pokud se vás
ale nekdo zeptá, zda znáte nejakého dobrého tiskare, se kterým by se mohl
seznámit, už je velká pravdepodobnost, že nejakého znáte.

Rady a tipy, jak sestavit úcinnou výtahovou rec

Tip c. 1
Došly vám nekdy nápady o tom, jak prezentovat to nejlepší o vaší firme ci
produktech na networkingových akcích? Zkuste tento tip - dokonce i když to nemusí
být úplne ta nejlepší struktura pro vás, muže vám to dát impuls, od kterého se
mužete odrazit…
krok 1
Uvedte problém, který reší vaše firma. (Napríklad „Potýká se vaše firma s velkými
náklady za tisk?“)
krok 2
Vysvetlete velmi jednoduše, jak mužete tento problém vyrešit. Nesnažte se
všem podrobne lícit vaše služby nebo produkty – na to není cas. Vyberte hlavní a
primární výhody nebo strucne popište co je na vás/vašich službách jedinecného.
krok 3
Nabídnete nejaký dárek k vaší službe nebo pádný duvod pro potenciálního
zákazníka, aby s vámi navázal kontakt, požádal o vaši vizitku nebo vám zanechal
svoji emailovou adresu. Muže to být vyzkoušení vašich služeb, ci návšteva vašich kancelárí, nebo
poukázka, ci výhoda spojená s vašimi službami. Vyzkoušejte si to na svých
obchodních partnerech – je váš „dárek“ opravdu tak zajímavý, aby primel lidi k
tomu, aby s vámi navázali obchodní vztah? Pokud ne, tak zkuste vymyslet jiný a
opet vyzkoušejte.
krok 4
Zakoncete necím vizuálním – klidne i s brožurou, kterou držíte. To umožní lidem
udelat si vnitrní poznámku, aby mohli akceptovat vaši nabídku. Pamatujte, že
myslíme v obrazech – toto je duvod, proc je vizuální rekvizita nejlepším zpusobem,
jak zakoncit vaši rec.

Tip c. 2
Kostra vašeho úspešného zaseknutí v 60-ti sekundách
Neustále se zdokonalujte v komunikacních dovednostech a soustredte se vždy na to, abyste vaše potenciální obchodní partnery nebo zákazníky dokázali zaujmout co nejlépe a pokud možno v co nejkratší dobe! K tomu necht vám poslouží tato kostra úspešného zaseknutí v 60-ti sekundách:
1. Predstavte se.
2. V cem vašim zákazníkum mužete pomoci?
3. Jaké jsou nejvetší výhody vaší firmy?
4. Proc práve vy?
5. Rád/a bych se seznámil/a - Hledám práve tyto kontakty -
Hledám doporucení na...
6. Zakoncete sloganem nebo heslem, které charakterizuje vaši
firmu tak, aby si vás ostatní lehce zapamatovali.

Zmena prístupu, která prináší výsledky

Podnikatelé zacínají hledat možnosti, kde získat nová doporucení pro svoji firmu.
A tak vzniká príležitost, aby si princip kvalitního networkingu našel své místo i na
ceském trhu. A to je moc dobre, protože kvalitní networking sebou nese ruku v ruce
respekt k lidem, budování vzájemné duvery, vetší duraz na spolupráci, vetší úsilí
venované péci o zákazníky a hlavne nový prístup k obchodním partnerum – jak
vám mohu pomoci.
Snažit stát se správným clovekem na

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Jak zaujmout potencionálního zákazníka':  Část 2

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.