► Hledání freelancera
Logo Logo-Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 25
  • OSVČ 17
  • OSVČ 20
  • OSVČ 3
  • OSVČ 2
  • OSVČ 22
  • OSVČ 12
  • OSVČ 24
  • OSVČ 23
  • OSVČ 16
  • OSVČ 13
  • OSVČ 19
  • OSVČ 21
  • OSVČ 18
  • OSVČ 7
  • OSVČ 6
  • OSVČ 15

FAQ: Proč musí freelanceři platit i za neúspěšné prezentace?

U Freelance-Marketu vede průměrně 37% všech prezentací k zakázkám. To je podstatně větší úspěšnost než u jiných způsobů hledání zakázek, např. u výběrových řízení nebo vlastní akvizice. Přesto ze 63% všech prezentací zakázky nevzniknou. V průměru je tedy zapotřebí 2,7 prezentace k získání jedné zakázky.

I za neúspěšné prezentace musí freelancer zaplatit poplatek za prezentaci ve výši dvou hodinových sazeb (v průměru tedy cca 5 hodinových sazeb za jednu zakázku).

Ačkoliv platba za neúspěšné zprostředkování může na první pohled překvapit, přesto se tento systém osvědčil:

  • Poptávající osoby a freelanceři nás nemusí neustále informovat o každé změně.
  • Neexistuje důvod k nepoctivosti a zamlčování zakázek.
  • Freelanceři s reálnými údaji v profilu jsou odměněni tím, že získávají nadprůměrné množství zakázek a za zakázku zaplatí relativně málo.
  • Poplatek za prezentaci činí pouze dvě hodinové sazby, což průměrně odpovídá jen 1,0% vygenerovaného objemu zakázky. Při platbě za zakázku by bylo zapotřebí několikanásobně víc.
 ◄ Zpět na FAQ 

Pokud máte nějaké podněty nebo se chcete přihlásit k odběru našeho newsletteru, zanechte nám prosím svůj vzkaz:

Vaše e-mailová adresa:

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.