► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 20
  • OSVČ 18
  • OSVČ 13
  • OSVČ 2
  • OSVČ 17
  • OSVČ 25
  • OSVČ 3
  • OSVČ 12
  • OSVČ 21
  • OSVČ 6
  • OSVČ 15
  • OSVČ 24
  • OSVČ 7
  • OSVČ 16
  • OSVČ 19
  • OSVČ 23
  • OSVČ 22

FAQ: Co může freelancer udělat pro to, aby byl jeho profil co nejúspěšnější?

Četnost prezentace neovlivňuje pouze oblíbenost nabízených služeb a hodinová sazba, ale velmi podstatně i obsah vašeho profilu. Díky následujícím tipům se freelancerům podařilo zvýšit četnost prezentací až desetkrát:

  1. Portrétová fotografie: Freelanceři s fotografií jsou poptáváni dvakrát častěji. I zcela podprůměrná fotografie je lepší než žádná.
  2. Reference od zákazníků: Pokud jsou vaši dosavadní zákazníci ochotni podat hodnocení k vámi poskytnutým službám, můžete uvést jejich kontaktní údaje. Ve vašem profilu se všem zobrazí počet poskytovatelů referencí. Kontaktní údaje poskytovatelů referencí samozřejmě nejsou veřejně přístupné, poptávající osobě se sdělují pouze až v případě prezentace.
  3. Podrobné údaje v profilu: uvádějte podrobné a konkrétní údaje k vašim nabízeným službám, zkušenostem a dalším schopnostem. Jasně zdůrazněte vaše výjimečné schopnosti. Nikdo si nevybere grafika se specializací na architektonickou vizualizaci, který napíše pouze “dělám hezké grafiky”.
  4. Ukázka práce: Přiložte k vašemu profilu ukázku své práce, abyste poptávající osobu přesvědčili o kvalitě a stylu vaší práce. Například grafici často přikládají prospekty, textaři své náročné texty, trenéři prezentují videa své práce a strojní inženýři ukazují kompletní konstrukční plány.
  5. Kladné hodnocení zákazníka: V profilu freelancera se zobrazuje kladné i záporné hodnocení od poptávajících osob. Přesvědčte své zákazníky svou profesionalitou o vašich kvalitách a přimějte je k hodnocení vaší práce.
  6. Rada na závěr: Srovnejte svůj profil s profily freelancerů vaší kategorie, kteří jsou obzvláště často představováni.

Pro změny ve vašem profilu nám zašlete e-mail nebo se přihlašte na www.freelance-market.cz/login.  ◄ Zpět na FAQ 

Pokud máte nějaké podněty nebo se chcete přihlásit k odběru našeho newsletteru, zanechte nám prosím svůj vzkaz:

Vaše e-mailová adresa:

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.