► Hledání freelancera
Freelance-Market-CZ
  • OSVČ 15
  • OSVČ 24
  • OSVČ 3
  • OSVČ 12
  • OSVČ 23
  • OSVČ 20
  • OSVČ 17
  • OSVČ 19
  • OSVČ 21
  • OSVČ 6
  • OSVČ 16
  • OSVČ 25
  • OSVČ 13
  • OSVČ 2
  • OSVČ 7
  • OSVČ 22
  • OSVČ 18

Dokument zdarma: Sebemarketing 10 tipů k vašemu představovacímu pohovoru

Freelancer-Documents

Úspěšné představovací pohovory jsou důležitým předpokladem k tomu, abyste jako freelancer nebo uchazeč o místo získal/a příslib práce. Personální poradenství Xenagos sestavilo ve spolupráci s Salesbusiness.de deset nejdůležitějších tipů pro úspěšné představovací pohorovy. (PDF, 1 strana, 122 kB)

Distribuován zdarma e-mailem:  captcha-1  ► Zobrazit všechny dokumenty 

Neformátovaný náhled dokumentu: 'Sebemarketing 10 tipů k vašemu představovacímu pohovoru':

Sebemarketing: 10 tipů k vašemu představovacímu pohovoru
od Kathrin Meyer
Knih o ‘’správném’’ chování při představovacím pohovoru je jako písku v moři. Pokud se nechcete prohrabávat hromadami papíru, máme tu pro vás deset důležitých tipů od personální agentury Xenagos GmbH.
1. Zastávky na cestě vaší kariérou patří k malé násobilce přípravy k pohovoru - kdy, trvání, jakož i úkoly a úspěchy.
2. Do stejné kategorie patří i váš dosavadní hrubý roční příjem. Při koktejlu z fixních a variabilních podílů, příplatků k důchodovému pojištění a firemního vozidla se lehce ztratí přehled.
3. Otázky k nabízené pozici jsou bezpodmínečně nutné. Bez konkrétních otázek působí kandidáti jako nepřipraveni a signalizují tím nedostatek zájmu.
4. Stále často podceňují kandidáti význam oblečení. Osoba vedoucí pohovor z oděvu pozná, jestli kandidát zná pravidla obchodního života, ale také i jestli se v nastávající pozici dovede jistě pohybovat. V neposlední řadě dokazuje kandidát svým konzervativně profesionálním výstupem i to, že přijímací pohovor bere vážně.
5. Poznámky doprovázejí všechny významné pohovory. Tužka a papír patří proto k základnímu vybavení pro přijímací pohovor.
6. Otázky k osobním cílům jsou u vedoucích pohovorů oblíbené. Cílevědomost je vítána. Ambice, které ovšem přesahují nabízenou pozici, budí podezření, že kandidát nechce dlouho zůstat.
7. U přijímacího pohovoru platí, že vedoucí pohovoru určuje jeho průběh. Právě vůdčí osobnosti věří, že musí dokázat svou schopnost se prosadit a zmocní se vedení pohovoru.
8. “Vycházím z toho, že u vás...” Se sugestivními otázkami, předhazováním či obviňováním jsme hned vedle. Proto je lepší raději nezačínat.
9. To samé platí i o projednávání maličkostí: otázka na firemmní parkoviště působí nicotně.
10. Po ukončeném rozhovoru na cestě k východu blábolí mmnozí kandidáti zcela bezhlavě:
“Uměl bych si představit dělat i něco zcela jiného...”, “jak je to u vás...”
S nezávaznými tématy jako je počasí či popis cesty zůstaneme na té jistější straně.

Používáme soubory cookies pro vyšší uživatelský komfort. Pokračováním vyjadřujete souhlas s naším používáním cookies.