FAQ: Proč musí freelanceři platit i za neúspěšné prezentace?
U Freelance-Marketu vede průměrně 37% všech prezentací k zakázkám. To je podstatně větší úspěšnost než u jiných způsobů hledání zakázek, např. u výběrových řízení nebo vlastní akvizice. Přesto ze 63% všech prezentací zakázky nevzniknou. V průměru je tedy zapotřebí 2,7 prezentace k získání jedné zakázky.
I za neúspěšné prezentace musí freelancer zaplatit poplatek za prezentaci ve výši dvou hodinových sazeb (v průměru tedy cca 5 hodinových sazeb za jednu zakázku).
Ačkoliv platba za neúspěšné zprostředkování může na první pohled překvapit, přesto se tento systém osvědčil:
I za neúspěšné prezentace musí freelancer zaplatit poplatek za prezentaci ve výši dvou hodinových sazeb (v průměru tedy cca 5 hodinových sazeb za jednu zakázku).
Ačkoliv platba za neúspěšné zprostředkování může na první pohled překvapit, přesto se tento systém osvědčil:
- Poptávající osoby a freelanceři nás nemusí neustále informovat o každé změně.
- Neexistuje důvod k nepoctivosti a zamlčování zakázek.
- Freelanceři s reálnými údaji v profilu jsou odměněni tím, že získávají nadprůměrné množství zakázek a za zakázku zaplatí relativně málo.
- Poplatek za prezentaci činí pouze dvě hodinové sazby, což průměrně odpovídá jen 1,0% vygenerovaného objemu zakázky. Při platbě za zakázku by bylo zapotřebí několikanásobně víc.
Pokud máte nějaké podněty nebo se chcete přihlásit k odběru našeho newsletteru, zanechte nám prosím svůj vzkaz: