► Hledání freelancera

Bohužel požadovaná stránka nebyla nalezena https://www.freelance-market.cz/nas-tym-proveri-kvalitu-kazde-poptavky prosím zkuste přístup na vaši požadovanou stránku zde. Pokud se tato chyba stále se vyskytuje, pošlete nám prosím e-mail na info@freelance-market.cz
Zpět na předchozí stránku

Spojené státy: Náš mezinárodní trh je ve Vašem případě možná vhodnější: www.freelancer.international

Freelancer-Suche
Zdarma zvolit požadovaného freelancera: stačí jeden klik na požadovanou kategorii!

Freelance-Market: Nejtransparentnější tržiště zakázek pro všechny freelancery

Hledáte profesionálního freelancera za velmi konkurenceschopnou hodinovou sazbu? Od roku 2004 zprostředkováváme kvalifikované a spolehlivé freelancery všeho druhu.

Pokud máte zájem o služby některého z našich seriózních freelancerů, nemusíte se registrovat. Jednoduše klikněte na jednu z 20 různých kategorií a přímo si vhodného freelancera vyberte. Používáme anglický výraz „freelancer“, jedná se o živnostníka nebo podnikatele, nezávislého odborníka na volné noze, který se nechává najímat na práci ve svém oboru.

Freelance-Market byl vyvinut spolu s německým nositelem Nobelovy ceny za ekonomii Reinhardem Seltenem jako vysoce transparentní místo na trhu pro efektivní a cenově výhodné zprostředkování osob samostatně výdělečně činných.

Na Freelance-Marketu freelanceři rychle získají zakázky

Freelanceři se nechtějí stále účastnit beznadějných výběrových řízení, ale chtějí být hledajícímu zájemci představeni přímo. Protože naše poptávající osoby cíleně volí nejvhodnější freelancery, realizuje se 37 % ze všech webových prezentací. Odpadá další jednání o ceně, neboť hodinová sazba je už daná. Takto zprostředkujeme ročně 2,2 projektů na jednoho freelancera, asi desetkrát více než jiné pracovní burzy... více...

Nejnovější zprávy: Doporučení - nejlepší zdroj nových zakázek

image Nebývá snadné získat nové zákazníky. Jednou z nejúčinnějších metod je osobní doporučení. V následujícím článku původně zpracovaném pro www.bforb.cz se dovíte nejen jak doporučení získat, jaké jsou zdroje doporučení, ale i např. jak získat zpět ztracené zákazníky nebo podpořit své kladné reference. (4 strany, 152 kB)