Administrativní pracovník: Byli nalezeni 13 dostupní freelancerů (od 70 do 240 Kč/h)
Pro zobrazení deseti nejbližších freelancerů klikněte níže na mapě na vaši polohu.
Freelanceři v kategorii Administrativní pracovník vykonávají veškeré kancelářské práce, jako je korespondence, zpracování dat, evidence, organizace, plánování schůzek či pracovních cest apod.
Hlavní zaměření: Administrativní práce mimo účetnictví - přepisování, opisování a korektury textů, vyřizování korespondence, organizace firemní administrativy apod.
Odborná zkušenost: Vyšší odborná škola - obchodní akademie. Administrativa v rodinné firmě, během brigády v Dánsku korespondence a osobní styk s úřady apod. Lektorka jazyků. OSVČ od r. 1996.
Odborná zkušenost: Vyšší odborná škola - obchodní akademie. Administrativa v rodinné firmě, během brigády v Dánsku korespondence a osobní styk s úřady apod. Lektorka jazyků. OSVČ od r. 1996.
Další schopnosti: řidičský průkaz, MS Office, Word, e-mailová komunikace apod. Jazyky: angličtina ++, němčina ++
Hlavní zaměření: Provádím administrativní práce, psaní, přepisování, vypisování, kontrola, třídění spisů, telemarketing, telefonní služby, oslovování klientů. Provádím stavební rozpočty dle rozpočtového programu.
Odborná zkušenost: Vysokoškolské vzdělání. 15 let praxe v oboru administrativy, asistence, managementu, telemarketingu. OSVČ od r. 1996.
Odborná zkušenost: Vysokoškolské vzdělání. 15 let praxe v oboru administrativy, asistence, managementu, telemarketingu. OSVČ od r. 1996.
Hlavní zaměření: Obchodní a zprostředkovatelská činnost, sjednávání schůzek, práce po internetu, telefonická komunikace.
Odborná zkušenost: SEŠ Žatec - technika administrativy a kancelářské práce. Zkušenosti v oblasti nákupu, prodeje a finančnictví. OSVČ od r. 2008.
Odborná zkušenost: SEŠ Žatec - technika administrativy a kancelářské práce. Zkušenosti v oblasti nákupu, prodeje a finančnictví. OSVČ od r. 2008.
Další schopnosti: základní znalosti práce na PC Jazyky: němčina ++, turečtina ++, ruština ++
Hlavní zaměření: Jakákoliv administrativní práce mimo účetnictví (např. zadávání dat do PC, vyřizování korespondence, zakládání a archivace listin, telefonování atd.)
Odborná zkušenost: UJEP - ekonomie a management (bakalářské studium). Státní správa, výrobní společnosti, výzkumná společnost. OSVČ od r. 2012.
Odborná zkušenost: UJEP - ekonomie a management (bakalářské studium). Státní správa, výrobní společnosti, výzkumná společnost. OSVČ od r. 2012.
Jazyky: ruština ++, němčina ++, angličtina +
Hlavní zaměření: Nabízím vedení daňové evidence pro malé živnostníky (OSVČ), vedení jednoduchého účetnictví dle zákona č. 221/2015 Sb. (spolky, neziskové organizace), zpracování Vaši administrativy: Přepis textů (také rukou psaných) a nahrávek, úprava textů (gramatika, formátování apod.), tvorba šablon (hlavičkový papír,…), zpracování dat do tabulek a grafů, skenování dokumentů do elektronické podoby, grafický návrh letáčků a plakátků, vyhledávání informací na internetu. Možnost poskytnutí dalších, zde neuvedených administrativních služeb dle domluvy.
Odborná zkušenost: Několikaleté zkušenosti s vedením daňové evidence pro OSVČ. Jednoduché účetnictví pro spolky, neziskové organizace. Praxe ve skladovém hospodářství. V současnosti asistentka jednatele společnosti - obor energetika. Freelancer od r. 2013.
Odborná zkušenost: Několikaleté zkušenosti s vedením daňové evidence pro OSVČ. Jednoduché účetnictví pro spolky, neziskové organizace. Praxe ve skladovém hospodářství. V současnosti asistentka jednatele společnosti - obor energetika. Freelancer od r. 2013.
Další schopnosti: Účetní software Pohoda. Textový editor, tabulkový editor, grafické programy, internet - zkušený uživatel. Jazyky: angličtina +
Hlavní zaměření: Administrativní služby a služby online marketingu, tvorba jednoduchých webových prezentací, služby virtuální osobní asistentky.
Odborná zkušenost: Ukončené středoškolské vzdělání. 20 let praxe v administrativě, z toho 5 let jako asistentka ředitele. Freelancer od r. 2015.
Odborná zkušenost: Ukončené středoškolské vzdělání. 20 let praxe v administrativě, z toho 5 let jako asistentka ředitele. Freelancer od r. 2015.
Další schopnosti: Registrace domény, tvorba jednoduchých webových stránek, zřízení emailu na vlastní doméně. Jazyky: angličtina +
Hlavní zaměření: Evidence, statistiky, analýzy, reporty, výpočty kalkulací, archivace, zpracování dat, výpočty obchodních marží, ceníky apod.
Odborná zkušenost: Gymnázium. 10 let praxe v oblasti výpočtů kalkulací, ekonomiky a výroby, zadávání a zpracování zákazek i nárazových plánů (odvětví nábytek), kontrola učetnictví, aktivní účast ve vedení firmy s 20 a více zaměstnanci. OSVČ od r. 2007.
Odborná zkušenost: Gymnázium. 10 let praxe v oblasti výpočtů kalkulací, ekonomiky a výroby, zadávání a zpracování zákazek i nárazových plánů (odvětví nábytek), kontrola učetnictví, aktivní účast ve vedení firmy s 20 a více zaměstnanci. OSVČ od r. 2007.
Jazyky: slovenština +++, čeština +++, polština ++, maďarština +++, němčina +, angličtina +, ruština +
Hlavní zaměření: Veškeré administrativní práce včetně fakturace, zpracování DPH, účetnictví a mezd.
Odborná zkušenost: Průmyslová škola strojní s maturitou, VŠ ekonomického směru bez titulu. 15ti leté zkušenosti v oboru účetnictví a veškeré administrativě. Fakturace, DPH, mzdy, řízení kolektivu. OSVČ od r. 1994.
Odborná zkušenost: Průmyslová škola strojní s maturitou, VŠ ekonomického směru bez titulu. 15ti leté zkušenosti v oboru účetnictví a veškeré administrativě. Fakturace, DPH, mzdy, řízení kolektivu. OSVČ od r. 1994.
Další schopnosti: Znalost práce na PC Jazyky: ruština +
Hlavní zaměření: Administrativa, fakturace, překlad z češtiny a angličtiny na ruštinu, zadávání, přepisování textů, vytvoření a zpracování tabulek a grafů, daňové evidence pro malé živnostníky.
Odborná zkušenost: VŠ Bc. ČZU ekonomie - podnikání a administrativa. Praxe ve střední firmě hotelových služeb: recepční, agent rezervačního odděléní, fakturantka, manažer. Freelancer od r. 2020
Odborná zkušenost: VŠ Bc. ČZU ekonomie - podnikání a administrativa. Praxe ve střední firmě hotelových služeb: recepční, agent rezervačního odděléní, fakturantka, manažer. Freelancer od r. 2020
Další schopnosti: MS Office (MS Word, Excel, MS PowerPoint), software Hoteltime, skladový systém Vento, účetní program AbraFlexibee. Jazyky: ruština +++, čeština +++, angličtina +
Hlavní zaměření: Veškerá administrativní činnost - formátování dokumentů, rešerše, výroba a správa databází, práce s tabulkami, překlady z ruského a anglického jazyka atd.
Odborná zkušenost: Středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Dlouholetý administrativní pracovník a projekt manažer v reklamní agentuře, filmové produkci, 5 let asistent právníka v advokátní kanceláři. V současné době administrativní podpora v IT společnosti. Freelancer od r. 2016.
Odborná zkušenost: Středoškolské vzdělání ukončené maturitou. Dlouholetý administrativní pracovník a projekt manažer v reklamní agentuře, filmové produkci, 5 let asistent právníka v advokátní kanceláři. V současné době administrativní podpora v IT společnosti. Freelancer od r. 2016.
Další schopnosti: MS Word ++, Excel +++, Photoshop +, Outlook +++, PowerPoint +++, Internet +++, Origam.online +++ Jazyky: angličtina +++, ruština +
Hlavní zaměření: Jazykové, stylistické a typografické korektury, copywriting, virtuální asistence a voiceover speaking.
Odborná zkušenost: 7 let praxe ve firmách i na projektech soukromých osob.
Odborná zkušenost: 7 let praxe ve firmách i na projektech soukromých osob.
Další schopnosti: MS Office, WordPress, Asana, Slack Jazyky: angličtina +++, němčina +
Hlavní zaměření: Pro malou nebo středně velkou firmu administrativní zázemí zejména v oblasti mzdového účetnictví a pracovně právního poradenství v české legislativě. Personální poradenství. Možno i pro francouzskou firmu. Překlady z/do francouzštiny.
Odborná zkušenost: Gymnázium a Vyšší odborná škola sociálně právní. Personalistka, personální manager, mzdová účetní, překladatelka, zkušenosti jako obchodní zástupce. Francouzský institut (Delf 2. stupeň). Zkušenost z americké nádnárodní firmy. OSVČ od r. 2008.
Odborná zkušenost: Gymnázium a Vyšší odborná škola sociálně právní. Personalistka, personální manager, mzdová účetní, překladatelka, zkušenosti jako obchodní zástupce. Francouzský institut (Delf 2. stupeň). Zkušenost z americké nádnárodní firmy. OSVČ od r. 2008.
Jazyky: francouzština +++, angličtina +++ Jiné: jazyk-francouzština, jazyk-angličtina
Hlavní zaměření: Administrativní práce, finanční poradenství a činnosti s ním související, zprostředkování, propagace a prodej hmotných i nehmotných produktů, komunikace s klienty, telefonní a písemná komunikace apod.
Odborná zkušenost: Střední odborné vzdělání bez maturity. Prodej hmotných i nehmotných produktů (elektrospotřebiče, produkty pojišťoven), jednání a komunikace s klienty. OSVČ od r. 2011.
Odborná zkušenost: Střední odborné vzdělání bez maturity. Prodej hmotných i nehmotných produktů (elektrospotřebiče, produkty pojišťoven), jednání a komunikace s klienty. OSVČ od r. 2011.
Další schopnosti: MS Word, MS Excel, SAP Jazyky: němčina +